U zocht informatie over:
Lees voor

1. Ik heb problemen met inloggen. Wat kan ik doen?

De meest voorkomende problemen zijn:

  • Er is iets niet in orde met uw DigiD. Lees meer hierover op de website van DigiD: www.digid.nl/veelgesteldevragen.
  • U bent nog niet in behandeling bij Kempenhaeghe en dus onbekend bij ons. U heeft toegang tot MijnKempenhaeghe als u zich in Kempenhaeghe heeft gelegitimeerd bij zorgservicebureau of polisecretariaat.
  • Mogelijk voldoet uw browser en/of besturingssysteem niet aan de minimale eisen om in te loggen met DigiD. Het kan dus zijn dat u de software op uw computer moet updaten. Houd uw browser en uw besturingssysteem up-to-date door altijd de laatste versies te installeren en/of schakel de auto-updatefunctie in. In verband met de veiligheid van uw gegevens is MijnKempenhaeghe niet meer toegankelijk via de verouderde besturingssystemen Windows XP en Android 2.3.7. De Nederlandse overheid adviseert ook om te stoppen met het gebruik van Windows XP.

Lukt het nog steeds niet? Neem dan contact met ons op via het contactformulier op deze pagina.